Toν Ιούλιο του 2019 το Villa Konstantin επινοινώνησε με τη Delian επειδή χρειαζόταν επανασχεδιασμό της ιστοσελίδας του. Αφού μελετήσαμε την αγορά και τον ανταγωνισμό του, προτείναμε επιπλέον τον επανασχεδιασμό συνολικά του brand καθώς και ένα πλάνο Hotel Marketing. Οι προτάσεις μας έγιναν δεκτές και έτσι κατασκευάσαμε από την αρχή την ψηφιακή εικόνα του ξενοδοχείου. Επιπλέον, προχωρήσαμε στην εγκατάσταση εξειδικευμένου pop-up widget για τη προώθηση των απ’ευθείας κρατήσεων.

To widget προβάλει ζωντανά στο πελάτη τη διαθεσιμότητα και τις τιμές του ξενοδοχείου από όλα τα Online Travel Agencies που συνεργάζεται το ξενοδοχείο, καθώς και τις κριτικές από τα σημαντικότερα κανάλια.

UPDATE: Κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19 δημιουργήθηκε ειδική περιοχή ενημερώσεων των πελατών, σχετικά με τις δράσεις και τα αντίμετρα που έλαβε το Villa Konstantin. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την αύξηση των συνολικών αλληλεπιδράσεων που έλαβε το ξενοδοχείο από το κοινό-στόχος, και στη συνέχεια αρκετά άτομα του κοινού μετατράπηκαν σε πελάτες.